tirsdag 22. april 2008

Ny jobb & masse å gjøre!


Forrige uke ble mer enn bare litt hektisk, jeg begynte i den nye jobben som barnebok ekspert hos Norli i Asker. Det er lang reisevei, tidlig opp og sent hjem. Merker at dette tar på nå som jeg ikke har jobbet på en stund. Alikevel føler jeg det er verdt det, liker meg godt i bokbutikk igjen. Og det er gøy å anbefale favorittbøker til kjøpere, og se at de faktisk tar med seg den boken hjem! Og dessuten får jeg for første gang lov til å bestemme over hva vi skal ta inn. Så alle favorittene mine har blitt bestilt :)
Ellers så jobbet jeg 6 dager første uken, så det var bare søndagen som var fri. Lørdagskvelden etter jobb, og hele søndagen ble dermed brukt til å være sammen med Ole & hestene på gården. Det var middag hos bestemødre, og gjerding for utbryter-ponnier... og vin... og leting etter rømt bikkje, og ikke et kjedelig øyelikk! Var deilig å ha en hel dag sammen igjen. Bare røre rundt og være møkkete! Ha ha... jepp, man blir fort det på gård!


Her er to av hestene i stallen, en varmblods traver, og en kaldblods... og meg & ole...
Egentlig er det Welsh ponnier han driver med, og på stallen står det 3 seksjon A (welsh mountain), 1 seksjon B, og en seksjon D (Welsh Cob). I tillegg til enda en varmblods traver, og en snodig liten shettis! En ganske så hærlig gjeng!


Men dette er jo selvsagt det samme som å si at det ikke er tid til mye annet. Bloggingen får dessverre lide! Jeg skal iallfall bruke morgendagen på å oppdatere meg i bloggverden! Og kanskje fått tatt noen fler bilder i helga! Men selvsagt har Ole klart å overtale meg til å ta ansvaret for alle 9 hestene, foring, utslipp, innslipp og rengjøring, hele helgen. Fordi han selv skal holde et kurs i nord norge... sukk... hva den mannen ikke får overtalt meg til... Men det er jo litt koselig med hestene også!

Så får jeg håpe jeg får litt mer tid, og ideer etter hvert! Lommeboken er også litt stusselig nå, så da blir det jo ikke så mye shopping, hverken her eller der! Og husjakten, ja den står stille igjen... sukk...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelige hestene...:)
Åååååh som jeg savner hest!! ER helt sprø.. VIL HA!!!!
Layouten ble helt suuuuper! :) Du er flink du..:)
Gla i deg snuppa, klems.:)