tirsdag 21. juli 2009

A Witch in Pictures....

We had a photo session today, my sister and I....

here's the result...





And then my neighbor decided to stop by... lived here 6 months, owned the house for a year and this was the first I talked to him... Can't blame him alone, I am horrible at making contact... shy as I am... o.O He seemed like a cool guy... so I hope we'll talk some more now that we've said the "hi there... I'm your neighbour"... ha ha... And aprently Huldra has visited him quite a few times allready... oh well :) She is curious that cat of mine...

5 kommentarer:

Tone sa...

Flotte bilder og kul hatt!! Har sitti og kost meg med bloggen din nå, den virkelig oser av livsglede og kreativitet, herlig :-)

Tone sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

For en fantastisk verden du har her inne!!!!
Jeg kommer igjen, og du,den fotoserien her var bare HERLIG!!!

Monica Helén sa...

Skikkelig flotte fotos..:) Og du er har ett sånt herlig fotogent fjes..:) Skulle si at jeg likte 2´ern og 4´ern best, men så bladde jeg nedover og kunne slettes ikke bestemme meg. Altfor vanskelig å velge mellom så mange flotte fotos..:)

Klems! =)

Anonym sa...

Beautiful!