torsdag 7. februar 2008

Heksa & Kaffikoppen

Kjapt lite innlegg for å vise frem hva jeg gjorde da jeg tegnet/malte :) Ganske stolt!!! Klikk på bildet for å se ekte str.
Men scanneren min åt opp fargene, den ser utrolig mye bedre ut i virkeligheten!


Morro var det iallfall, og jeg jobber alt med noe nytt!!! Hii hiii...
Må også skrive Along presentasjonen imorgen... Rakk ikke i dag.. masse stress!
Har dere lyst til å se mer av tingene mine (dog det meste er veeeldig gammelt, og fælt) så kan dere gå på WhimsicalWitch.
Ha en flott dag!

4 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Så flink du er til å tegne! Oi, oi.... imponert her. Ha ei koselig helg. =)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så koseleg tegning.
Du har ein fin og leiken strek:)

Anonym sa...

My friend is back in business..!! :)
Flinke jenta..:)
(nå har jeg sovesofa!Den ekke av den dyre typen, men den er helt klar for ditt legeme når som helst!=)
kleeems..:)

Anonym sa...

Jeg har featured din tegning på sia mi, link: http://snupijenta.wordpress.com/photo-3/#comment-6777
Sjekk kommentaren du har fått! :)