tirsdag 15. januar 2008

Vinterstemninger

Jeg har en del nytt å vise frem, men min kjære pappa har stukket av med kameraet, så jeg får nok vente til i morgen med å vise frem de nyeste funnene mine. Tror jeg lider av kjøpe-impuls .

Også har jeg en gledelig nyhet! Jeg har hatt lyst til å bli med på Interior Give Along, og i dag fikk jeg mail om at det var plass til meg og den lille bloggen min! Hva artig det var! Gleder meg veldig til første runde med gaver, og til å bli kjent med alle bloggerene! Jeg har allerede lagt til alle medlemmene i link listen min (håper jeg har fått med alle). Jeg og Heksa gleder oss!

Vil også vise frem noen bilder som mine søster har tatt rundt hvor vi bor. Du kan utforske alle de fantastiske bildene hennes mer på Bat Princess galleriet hennes.
Dette er tatt rett utenfor huset vårt. (dvs foreldrene mine, hvor jeg for øyeblikket er stasjonert mens jeg desperat leter etter ett eget hus i nærheten)
Detter er heller ikke tatt langt unna. Har du sett noe så vakkert??? Søsteren min er ett talent av de sjeldene!
Jeg har også suset litt rundt på nett i dag, og fant ett par inspirerende bilder! Noen gode ideer, og moro å se!



Her har noen hengt opp en gren med gamle, små syltetøy glass i til telys! Se så fint det ble? Jeg tror det ville vært fantastisk i en glassveranda eller vinterhage!!!











Og her har noen brukt ett stort gammelt vindu til rom-deler! Utrolig artig!!! Man kan finne slike gamle vinduer på "gamletrehus.no" (link til venstre i listen over shopping runde). Jeg har planer om å gjøre noe slikt på badet en gang... bare jeg finner det huset da! Ha ha....



Neste gang lover jeg å ha noen fler bilder fra nye "skatter" :)
Ha en koselig dag!


2 kommentarer:

Donnas Verden sa...

hei hei

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min:) Jeg også er ny i gave-alongen, blir gøy å bli bedre kjent med alle sammen!

Utrolig flott katt du har, nesten hypnotiserende blikk!

Ha ei fin uke!

Anonym sa...

Kult med syltetøyglass og vindu, fikk lyst til å gå ut i hagen og finne en busk hehe..:)