lørdag 3. januar 2009

Svale Drømmer

Endelig er det et rom som er ferdig!!! Hah!!! Mangler bare sengetøy og gardiner. Som jeg forøvrig har, men ikke hengt opp enda :)

Jeg lar bildene tale for seg... for de som ikke husker hvordan det så ut.. det var grå tapet på veggene, og ellers ganske kjedelig...

Jeg er storfornøyd, det ble perfekt! Svalt, luftig og passe ekslusivt! Ett fantastisk bedouir for moi!

Fargene på bildene er litt "off".... Det er mer grønn nyanse, og ikke fullt så lyseblå...
Sengen og nattbordene som en gang var mørkebrune, har blitt hvite... Veggene malt, og tapetsert....

Lampene er kjøpt på Christiana belysning... Likte at de så ut som klokke-blomster...
Nærbilde av sengen, med detaljer av tapetet også...
Skapene mine, som en gang var grufulle hvite melamin... har fått samme farge som veggene, og nye porselensknotter :)
Knaggene mine på enden av klesskapene... Fargen på skapene er den samme som på vegg, selv om det ikke ser sånn ut her. Jeg har tilogmed kjøpt meg morgenkåpe... som vil stå i stil... skal det være så skal det være... Bildene rettferdigjør ikke rommet... Jeg syns det ble ganske breathtaking :) Gleder meg til å overnatte nå....

Masse klemmer til pappa som har gjort dette mulig, min egen lille MacGyver, Morten som malte alle veggene mine uten å klage, og ikke minst mamma som vasker så skummet står... mens jeg vimser mest rundt og sukker av fryd!

7 kommentarer:

Jorunn sa...

Wow, sååå herlig soverom! Lekker farge og tapet :0) Og knaggene likte jeg veldig godt. Det er greit med hvite rom, men du verden så mye mer liv det blir i et rom med litt farge, selv om det er duse lyse farger gjør det stor forskjell. Her har du virkelig tenkt på alle detaljer ser jeg :0) Skapknotter, badekåpe, sengetøy og gardiner! Bare lekkert!!

Julies sa...

Der har vi jo fargen min, jo ! Kjempefin !!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ser det er flere enn meg som er hektet på denne fargen eller disse nyansene. Daybeden din fra august er jo også knallfin.Og klærne... Lest og sett på det meste av bloggen din, jeg - skjønner du !
Kjøpte garn i dag og er i gang med å strikke puter... Gjett hvilken farger da ?!

Monica Helén sa...

Det ble RÅÅÅÅÅlekkert snuppa!! Får soverommet mitt til å virke trist og blekt, hehe..:) Dette her var virkelig nydelig..:) DEN tapeten å da... likete alt.. senga, nattbordene, lampene, knaggene.. wow.. Gleder meg til å se det med gardiner og sengetrekk også..:P
kleeems!

Julies sa...

Nå gikk det nok litt fort i svingene her... bandet sammen bloggen din med en annen, som har helt lik utforming !

Brocante sa...

Hei - det var litt av en fornyelse. Hva skulle man gjordt uten gode hjelpere. Det ble riktig lekkert.

Anonym sa...

Godt nytt år Trine! Så fint det har blitt på soverommet ditt! Kjempefine nattbord, seng, tapet og lamper. Alt er så gjennomført, gleder meg til å se rommet og resten av huset i virkeligheten :)Klem fra Mona

Bergheim sa...

Tusen takk for kommentar. Åjaaaaaa. Rommet ble kjempefint svalt og behagelig ogs¨for øynene. Likte tapeten bak senga. den var kjempefin. Ha en fin uke