torsdag 27. august 2009

ONE OF A KIND


Have you ever had a great decorating idea? And figured you found new use for something old... without copying or getting the inspiration elsewhere...

I have... plenty of times... I write them down in a book of mine...

but then... some weeks later or months... you visit a blog that did JUST what you had thought of... all by yourself... ha ha!!! Sometimes I wish Idid them first, so it didnt seem like "copying" all the time... but hey, I guess it just means we are all a bunch of really creative girls :) And thank goodness for that!
(Picture borrowed from weheartit.com)

I am featured at Nib! They posted my before and after photos of my house. There are 4 rooms 99% done, which was completed in 4 months... It's been still for a while now, untill I find some money. Next on the tackle-list is my buildt in library, hallway and guestroom.
98% of the furniture is hand-me-downs, fleamarket finds or salvage... painted and cared for untill they shine for all they are worth... unless of course they were amazingly worn and beautiful...
I cheap, green (in every sense) interior! I am proud of that!

Tomorrow I'll try and post some new stuff done in the livingroom, among other fleamarket treasures!

Ta ta!

9 kommentarer:

adales verden sa...

oj!
Imponerende!

Ingun sa...

Hei
Dette var en ny blogg for meg....
Må titte mer her inne;-)

Erin {House of Turquoise} sa...

YES, I know exactly what you mean of thinking of an idea all by yourself, then seeing it elsewhere! So funny. And that's great to hear that your home is being featured. I love that most of your furniture isn't even new. So inspirational!

Anonym sa...

Fantastisk å komme over en slik magisk herlig trolsk blogg:) Leeenge siden jeg har vært så inspirert og jeg har sittet og bladd meg tilbake og lest og lest:):):)

Very very Nice


H.W.C (blog coming soon)

Monica Helén sa...

Gratulerer med å bli featured!! =) Du har en helt spesiell blogg, som jeg jo alltid har likt, og interiøret ditt er jo bare så flott og koselig..=) Så det var velfortjent!
Gla i deg jenta! Tror jeg kommer en gang i september, om det passer? =) =) =)

Kristins Hus sa...

Hei!!
Så koselig blogg :-)
Takk for hyggelig hilsen, og ja, det er veldig moro å finne gamle fine ting. Blir så glad, og jeg tenker: så heldig jeg er som fannt akkurat denne fine tingen:-9
God helg
Kristin

Ida sa...

Kjempekoselig blogg, veldig stemningsfult og magisk hjem du har. Som et lite eventyr :)
Legger meg til som følger, jeg.. :)

-Ida

Brit Strikkenerd sa...

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min.Jeg er en av de som har beundret dine forandringer på Nib. Kjempe flott arbeid. Gleder meg til å se videre ideer:) Bloggen din er jo et lite funn. Som å komme rett i stemningen til den hemmelighetsfulle hagen. Jeg må notere deg rett inn som favorittblogg så jeg får se når du oppdaterer.
Ha en fantastisk hærlig helg!!

salige lavendel sa...

Hei, jeg fant den fine bloggen din på NIB og takker for en koselig titt her:)