lørdag 29. august 2009

Weekend Flowers!

This first week back at work has been incredibly busy. I have to work extra, and on my one day off I managed to invite and old aunt and gran over for coffee and cake...

and to top it off I also agreed to help the O-man with his horses and the stable. As he is away this weekend...

yupp... and the house was filthy...

so thank goodness for my amazing mum... who came over and cleaned the entire cottage for me while I was at work. Ahhhh... the smell of brewing coffee and clean floors when you come home from saturday work! hurray for ma!!!I bought fresh flowers for tomorrow... and tried my best to take a decent picture of the livingroom shelves... which... didnt work very well... hmm... I must try again in the daylight tomorrow....

Okay... it's stable-duty time... and then off to bed for an early rise tomorrow... :) Have a good night everyone!

7 kommentarer:

Blå-hvit samlemani sa...

hei

Jeg har kikket i den kjempekoselige bloggen din, og ble veldig inspirert av grønnfargen din. Lurer på om du kan gi meg fargekodene på grønnfargen på kjøkkenet ditt? Er det den samme som du har på kjøkkenstolene?

Som deg er jeg kjempeglad i Figgjo serviset, og er missunnelig på den fine muggen din. Den har ikke jeg, enda...men jeg er på jakt!

ha en fin helg!

Klem fra Kristin

Hulda sa...

Så snill mamma som kom og vaska for deg. Koselig! Du har det veldig trivelig, søtt hus. :-) kos deg med besøk i morgen!

Brit Strikkenerd sa...

Heldige deg som får mammahjelp:) Det er nesten som en gave det!!
Jeg er som Blå-hvit samlemani interessert i fargekoden på den grønnfargen!! Synes den er hærlig frisk, samtidig minner den meg om den grønnfargen man kan finne i gammelt interiør.
Så jeg blir GLAD om det gir oss et hint om fargekoden.
Ellers var det nydelig pynta til helga hos deg. Ha en god søndag!!

Blå-hvit samlemani sa...

Tusen takk for hjelpen. Gjett om jeg skal innonm fargehandleren i morgen du!

klem fra Kristin

Monica Helén sa...

Hipp hurra for flink og snill mamma..:) Må jammen være herlig å komme hjem til nyvasket hus og varm kaffe..:)
Jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å kjøpe blomster til meg, siden ingen andre gjøre det, hehe..:) (mannen min kunne gjort det litt av og til syns jeg).
Syns bildet at hyllene dine var flott jeg, man ser jo helheten der..=)
klems, Monica!

Monica Helén sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monica Helén sa...

Kan ikke skjønne hvorfor kommentarene mine kommer inn TO ganger noen ganger.. jaja, nå sletta jeg den ene. Seeyah! =)