mandag 10. mars 2008

Hemmelig Venn Spørsmål (Givealongen)

Fikk nettopp mail fra Givalongen, og fikk bedskje om å svare på noen få spørsmål slik at min hemmelige venn lettere skal finne 'riktig' gave :)

Så her er de...

Hva liker du best med våren? - Naturen våkner, at det er lysere og solen varmer.


Hvordan tar du våren inn i huset ditt? - Blomster, spesielt snittblomster! Lettere gardiner og duker...


Hvilken farge synes du er mest vår? - Grønt, med innslag av rosa og nyanser av hvitt. Og litt gult kanskje :)


Hvordan er en perfekt vårdag for deg? - Våkne til en skyfri himmel og drikke morgenkaffi i solveggen. Deretter rusle en tur på jakt etter vårtegn . Kanskje en runde i byen med kafè besøk og interiør butikker... Hvis da ikke vårens loppemarkeder har started. Da er jeg der!


Kaffe eller te? -Kaffi :) Helst en cappuchino med sjokoladedryss... Eller bare helt vanlig svart...


Hvilke planer har du for våren som ligger framfor oss? -Huskjøp! Jakter og leter etter huset "mitt"... Ny jobb og lappe sammen et verdifult vennskap som raknet litt i julen.


Liker du hagearbeide? -Egentlig ikke. Skulle ønske jeg hadde grønne fingre, men nei... Liker å *være* i hagen, men ikke arbeide i den.


Da var det bare å vente på at min hemmelige venn skal gjøre sine spørsmål :)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Så utrolig fin blogg du har! Masse fine bilder, liker stilen din!

Anonym sa...

Ååh, så koselige bilder..:) vååår.. gleder meg som en unge! :)