fredag 7. mars 2008

Nye farger!!!

Bare et knøtt lite innlegg for å vise frem den nyeste kreasjonen min. Var på shopping i går og brukte nesten 500kr på nytt utstyr, dvs 20 nye blyanter og fixeringspray som ikke funket o.O Kastet bort 119kr på den... men men...

Så da Ole sa han var så sliten etter jobb at han ikke orket besøk, som hadde vært planen... vel da gjorde jeg det nest-beste... ingen hester = tegning og maling... ble sittende i over 5 timer i strekk med denne her... og da hadde jeg gjort en del dagen før... oi oi... Men fornøyd ble jeg i allfall!!!

(Den er mye bedre om du klikker på den og ser den i full str.)


Ellers gleder jeg meg masse til å få tildelt min hemmelige venn i Givalongen... Jeg skal på antik messe på søndag og håper å finne noe der! Det blir gøy... og nå har kameraet fått nye batterier, så nå blir det vel en del andre bilder utover :)

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hmm, hva hadde den forrige personen kommentert, siden du har fjernet det?
Vel, utrolig flott bilde jenta..;) Du er truly, madly, good at doing this kinda work, wee girl..:) (får jo helt dilla på å bruke det ordet jeg nå hehe)
Tenker på DEG hver gang jeg drikker kaffe..:)
Klems!